Aggressiivisen henkilön kohtaaminen
Opi tunnistamaan aggressiivisuuden eri muodot ja niiden vaikutus toimintakykyysi
Miten pärjäät tilanteissa, joissa tunteet kuohuvat ja aggressiivisuuden uhka on ilmassa? Tarvitsetko työkaluja ristiriitatilanteiden käsittelemiseen? Entä miten poistut uhkaavasta tilanteesta turvallisesti?
Lähes jokainen ihminen kohtaa elämänsä aikana vihaisen, suuttuneen tai jollakin tavalla aggressiivisesti käyttäytyvän ihmisen. Tällaisen ihmisen kohtaamiseen on hyvä varautua, vaikka yhtä tiettyä toimintamallia ei olekaan. Tule kehittämään ja vahvistamaan omia tunne- ja vuorovaikutustaitojasi ja varautumaan aggressiivisen henkilön kohtaamiseen. Valmennus on suunnattu kaikille, jotka toimivat erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa toimialasta tai työympäristöstä riippumatta.
Koulutuksen tavoitteena on oppia, tunnistaa ja hallita aggressiokäyttäytymisen syitä sekä omia ja asiakkaan reaktioita ja käytöstä.
Koulutuksen hyödyt osallistujalle:
- Käsitys aggressiokäyttäytymisestä paranee ja asiakkaan käytöksen syyt osataan tunnistaa
- Omien stressireaktioiden tunnistaminen ja -hallinta paranee
- Asiakaspalvelutyötä tekevän konfliktin hallinnan valmiudet haastavissa palvelutilanteissa paranee
- Asiakaspalvelutyötä tekevän turvallisuudentunne ja sitä kautta työhyvinvointi paranee
- Asiakaspalvelun laatu paranee ja sitä kautta organisaation asiakkaiden asiakaskokemus paranee
Sisältö
- Ennakoivat turvallisuustoimet asiakaspalvelutyössä
- Aggressiokäyttäytymisen syyt ja ilmenemismuodot
- Oman elimistön stressireaktiot ja niiden hallinta
- Toimintataktiikka työparin kanssa ja muistisäännöt
- Aggressiokäyttäytymisen hallinta rauhoittavalla elekielellä, puhuttamistekniikalla ja hyvittämällä
- Ennalta mietitty valituskanava ja tilanteen jälkihoito
Kouluttajana toimii Mikko Jantunen Suomen turvavalmennuksesta.
Kysy lisää ja pyydä tarjous!
Toteutamme koulutusta tilauksesta. Sisältö suunnitellaan yrityksen tarpeen mukaan ja toteutetaan erikseen sovittavana ajankohtana. Halutusta laajuudesta ja käsiteltävistä asioista riippuen, suositeltu koulutuksen pituus on 3-4h. Valmennus voidaan toteuttaa joko verkko- tai lähikoulutuksena Keuda-talolla Keravalla hyvien kulkuyhteyksien varrella aivan Keravan juna-aseman vieressä.
Maksu- ja peruutusehdot
Laskutamme tilauskoulutuksen koulutuksen alkaessa. 14 päivää ennen sovittua ajankohtaa tehty peruutus on maksuton. Sen jälkeen perutuista toteutuksista veloitamme 50 %.
Kysy lisää!
Leskinen Heidi
Myynti- ja koulutuspäällikkö Keuda Koulutuspalvelut Oy
Kerava, Keskikatu 3 (Keuda-talo)
Vainio Satu
Palveluasiantuntija Keuda Koulutuspalvelut Oy
Järvenpää, Sibeliuksenväylä 55